Your browser is too old and it is not supported.

Direktør brukermarked

About company

Dagens Næringsliv er et selskap i konsernet NHST Media Group. Dagens Næringsliv er Norges ledende næringslivsavis. Hver uke leser over en million mennesker Dagens Næringsliv på nett, mobil, nettbrett og papir.

Basic information
Basic information
Location(s):
Oslo
Employer:
Dagens Næringsliv
Deadline:
ASAP
Should you have any questions, please contact
circle overlay
Frederic Moger
+47 415 48 884
frederic.moger@visindi.no
circle overlay
Heidi Wiggen
+47 916 56 103
heidi.wiggen@visindi.no
circle overlay
Hilde Heines Bachmann
+47 408 51 957
hilde.bachmann@visindi.no

Direktør brukermarked

Dagens Næringsliv er et selskap i konsernet NHST Media Group. Dagens Næringsliv er Norges ledende næringslivsavis. Hver uke leser over en million mennesker Dagens Næringsliv på nett, mobil, nettbrett og papir.

Dagens Næringsliv skal øke både abonnementsbasen og brukermarkedsinntektene, og digitale brukerinntekter er det største vekstområdet. For å lede dette arbeidet søker vi ny direktør.

Du vil få ansvaret for alle brukerinntekter, og vil ha en nøkkelrolle i utviklingen av DNs fremtidige pris- og produktstrategi. Du får en sentral rolle i en omfattende fornyelse av DNs kunde- og brukersystemer og vil samarbeide tett med ny avdeling for leserutvikling og utviklingsavdelingen.

Som direktør for brukermarked vil du ha overordnet ansvar for;

  • Planlegging, testing, gjennomføring, oppfølging og evaluering av salgsaktiviteter i sluttbrukermarkedet
  • At DNs brukere til enhver tid møtes av en effektiv kundeservice i alle kontaktkanaler
  • Lønnsomhet i avtaler og drift innenfor trykk, distribusjon og forhandlersalg
  • Å sikre god leveranse av papiraviser til abonnenter og løssalgsforhandlere
  • Support av salgskanalene
  • Personvernrådgivningsrollen (GDPR)
  • Videreutvikling av brukertilpassede løsninger for bedriftsmarkedet

Vi ser etter deg med utdanning på masternivå, ledererfaring og strategisk kompetanse.  Du har god forståelse for det digitale skiftet som skjer i medie-Norge, bred erfaring fra digitaliseringsprosesser, kompetanse innen digitale identifikasjons- og betalingsløsninger og høy grad av teknologiforståelse. Gode resultater fra digitalt salg- og markedsarbeid, og erfaring fra en bransje innen digital abonnementsøkonomi er verdifull erfaring i denne rollen.

Som person har du en sterk kommersiell orientering, er engasjert, handlekraftig og resultatorientert, og trives godt i både strategiske og operative roller.