Nettleseren din er for gammel, og er ikke støttet.

Direktør merkevare

Om firma

Dagens Næringsliv er et selskap i konsernet NHST Media Group. Dagens Næringsliv er Norges ledende næringslivsavis. Hver uke leser over en million mennesker Dagens Næringsliv på nett, mobil, nettbrett og papir.

Nøkkelinformasjon
Nøkkelinformasjon
Sted(er):
Oslo
Arbeidsgiver:
Dagens Næringsliv
Frist:
Snarest
For spørsmål om stillingen, kontakt
circle overlay
Frederic Moger
+47 415 48 884
frederic.moger@visindi.no
circle overlay
Hilde Heines Bachmann
+47 408 51 957
hilde.bachmann@visindi.no
circle overlay
Magne Amundsen
+47 916 56 101
magne.amundsen@visindi.no

Direktør merkevare

Dagens Næringsliv er et selskap i konsernet NHST Media Group. Dagens Næringsliv er Norges ledende næringslivsavis. Hver uke leser over en million mennesker Dagens Næringsliv på nett, mobil, nettbrett og papir.

Du vil få overordnet ansvar for markeds- og merkevarestrategi for Dagens Næringsliv/DN.no, helgeproduktene DN Lørdag og D2, samt overordnet ansvar for DN-arrangementer og events. Stillingen har lederansvar for 2-3 personer, inngår i kommersiell ledergruppe og skal i tillegg forankre strategiske valg i toppledergruppen i mediehuset. Stillingen medfører omfattende kontakt internt og mot kunder og samarbeidspartnere.

Som direktør for markedsføring og merkevare vil du ha overordnet ansvar for;

  • Markedsføring og merkevarebygging i alle kanaler
  • Enhetlig og samordnet kommunikasjon mot leser- og annonsemarkedet
  • Konkurranse- og differensieringsstrategi
  • Initiere og gjennomføre kampanjer, arrangement og events som underbygger strategiene
  • Sponsor og partnersamarbeid
  • Bidra aktivt i den digitale transformasjonen i selskapet

Vi ser etter deg som har solid erfaring fra merkevarestrategi og markedsføring, er en erfaren bestiller og koordinator av eksterne leverandører og med god innsikt i konkurranse- og differensieringsstrategier.  Du har også solid kunnskap om og erfaring fra å jobbe med det digitale som utgangspunkt.

For å lykkes med ambisjonene for dette området bør du ha jobbet i reklame-/kommunikasjonsbransjen, markeds/merkevareansvarlig i større selskaper eller lignende, og du har relevant utdanning på høyere nivå.  Du har en sterk kommersiell orientering, er dyktig til å kommunisere på alle nivå og er en god nettverks- og relasjonsbygger.

 

For nærmere informasjon, ta kontakt med Visindi v/Magne Amundsen, tlf. 916 56 101 eller Hilde Bachmann, tlf. 408 51 957.  Søknad med CV sendes snarest via Stillinger på www.visindi.no