Nettleseren din er for gammel, og er ikke støttet.

Leder kundeservice

Om firma

Taxisentralen i Bergen AS er Vestlandets største taxisentral og leverer taxitjenester i Bergen, Sotra og Askøy. 07000 Bergen Taxi ble etablert i 1915 som Bergens Automobilogvognmandsforening, og feiret i 2015 100 år på veien for Bergen! Selskapet er organisert som et aksjeselskap og er eid av løyvehaverne tilknyttet virksomheten. I konsernet inngår også Bergen Kommunikasjonsteknikk AS, Taxiøkonomi AS, Taxigården AS og Taxi Drift AS.

Gjennom selskapets 256 løyvehavere disponerer 07000 Bergen Taxi 374 taxier i drift i Bergensområdet. Dette inkluderer moderne minibusser, alle med løsninger for å transportere handikappede og uføre. Taxitjenestene markedsføres og leveres gjennom organisasjonens felles merkevare, 07000 Bergen Taxi.

Nøkkelinformasjon
Nøkkelinformasjon
Sted(er):
Kokstad - Bergen
Arbeidsgiver:
Taxisentralen i Bergen
Frist:
05/08/2018
For spørsmål om stillingen, kontakt
circle overlay
Hege Solbakken
+47 911 04 141
hege.solbakken@visindi.no
circle overlay
Knut Nils Kvammen Eide
+47 916 56 107
knut.eide@visindi.no

Leder kundeservice

Taxisentralen i Bergen AS er Vestlandets største taxisentral og leverer taxitjenester i Bergen, Sotra og Askøy. 07000 Bergen Taxi ble etablert i 1915 som Bergens Automobilogvognmandsforening, og feiret i 2015 100 år på veien for Bergen! Selskapet er organisert som et aksjeselskap og er eid av løyvehaverne tilknyttet virksomheten. I konsernet inngår også Bergen Kommunikasjonsteknikk AS, Taxiøkonomi AS, Taxigården AS og Taxi Drift AS.

Gjennom selskapets 256 løyvehavere disponerer 07000 Bergen Taxi 374 taxier i drift i Bergensområdet. Dette inkluderer moderne minibusser, alle med løsninger for å transportere handikappede og uføre. Taxitjenestene markedsføres og leveres gjennom organisasjonens felles merkevare, 07000 Bergen Taxi.

Tillitsbyggende leder som kan bidra til å skape «verdens beste kundeservicesenter»

07000 Bergen Taxi er allerede gode på mye, men vi legger listen høyt og har en ambisiøs plan om å bli verdens beste kundeservicesenter. Som Leder for kundeservice skal du ha fokus på effektiv drift, serviceutvikling, personalledelse, veiledning, opplæring og oppfølging av servicearbeidet mot kunder og taxisjåfører. Videre vil det inngå administrativ logistikkledelse og utarbeidelse av handlings- og skiftplaner, samt aktiv deltakelse i ledergruppen. Rollen krever evne til å ivareta god kultur for servicearbeidet, samt sette strategiske mål for avdelingen.

Er du god til å bygge sterke team rundt deg, opptatt av å bygge god servicekultur og legge til rette for å ha det gøy på jobben, kan du være riktig kandidat for oss. Du er tilstede for dine ansatte, er gjennomføringssterk og har både evner og lyst til å bidra til selskapets videre utvikling og strategi.

Stillingen er en sentral rolle i 07000 Bergen Taxi og inngår i ledergruppen. Leder kundeservicesenter er ansvarlig for avdelingen med ca. 45 ansatte og 5 teamledere og rapporterer til administrerende direktør.

Vi ser etter deg som har høyere relevant utdannelse innen servicefaget, evt. logistikk eller økonomi. Det vil bli lagt vekt på erfaring fra serviceledelse og leveranseforståelse. Vi søker en person med tillitsbyggende lederegenskaper som samtidig er robust. Den riktige kandidaten må ha drivkraft til å motivere, samt ha evne til å se de ansattes behov for veiledning og støtte. Rollen krever høy arbeidskapasitet og kandidaten må trives i et uformelt miljø.

 

For spørsmål om stillingen kontakter du rådgiver hos Visindi AS: Knut Eide, 916 56 107 eller Hege Solbakken, 911 04 141. Send søknad med CV via visindi.no snarest og senest innen 5.08.2018. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor Taxisentralen i Bergen i prosessens innledende del.